Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.
  1. Fitness przepis: szybka sałatka z tuńczykiem, orzechami nerkowca i bezkalorycznym sosem

    Fitness przepis: szybka sałatka z tuńczykiem, orzechami nerkowca i bezkalorycznym sosem

    Sałatka z tuńczyka z orzechami nerkowca i dressingiem może stanowić doskonały szybki obiad lub popołudniową przekąskę. Jest bogata w białka i kwasy tłuszczowe omega-3, ale co najważniejsze, jej przygotowanie nie jest czasochłonne. Baw się dobrze!

  2. Ćwicz w domu - trening z masą własnego ciała i akcesoriami do ćwiczeń

    Ćwicz w domu - trening z masą własnego ciała i akcesoriami do ćwiczeń

    Nie zawsze możesz dostać się na siłownię i poćwiczyć. Możliwe, że jesteś zajęty w pracy, nie możesz znaleźć odpowiedniego centrum fitness, lub po prostu nie lubisz ćwiczyć z innymi ludźmi. Nie musi jednak stanowić to przeszkody w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Sprawdź najlepsze ćwiczenia z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała,jakie możesz wykonywać w domowym zaciszu.


  3. Jakość białek - jak rozpoznać, które białko jest najlepszej jakości

    Jakość białek - jak rozpoznać, które białko jest najlepszej jakości

    Białko jest jednym z elementów diety, a bez niego zdrowe funkcjonowanie organizmu nie jest możliwe. Dla sportowców białka są szczególnie ważne, ponieważ odpowiadają za wzrost i utrzymanie masy mięśniowej. Na rynku białko jest zawarte w produktach spożywczych, ale także w postaci suplementów diety, które można trawić w inny sposób i różnią się także zawartością aminokwasów. Poznaj kryteria oceny białka, najlepsze źródła białka i znaczenie terminu białko wysokiej jakości. 

  4. Fitness przepis: słone ciasto z cukinii o wysokiej zawartości białka

    Fitness przepis: słone ciasto z cukinii o wysokiej zawartości białka

    Ciasto z cukinii jest bogate w białko i idealnie sprawdzi się jako szybka przekąska lub zdrowa kolacja. Tylko trzy składniki są niezbędne do zrobienia naszego ciasta fitness, a jego przygotowanie będzie naprawdę łatwe dla każdego. Zadbaj o siebie i przygotuj ten zdrowy i niskokaloryczny przysmak w domu.

  5. Probiotyki: znaczenie pożytecznych bakterii dla odporności i ogólnego stanu zdrowia sportowców

    Probiotyki: znaczenie pożytecznych bakterii dla odporności i ogólnego stanu zdrowia sportowców

    Probiotyki to ważna część naszej diety, która znacząco wpływa na mikroflorę bakteryjną w układzie trawiennym oraz odporność. Przyjmowanie probiotyków pomaga w zachowaniu odpowiedniej proporcji bakterii i odporności organizmu przeciwko wirusom, bakteriom i innym szkodliwym substancjom. Wymagający trening może osłabić nasz organizm, a niska odporność może znacząco wpłynąć na regenerację po wysiłku.

  6. Białko a utrata wagi: jak białko wpływa na utratę wagi?

    Białko a utrata wagi: jak białko wpływa na utratę wagi?

    Zastosowanie białka jest najczęściej kojarzone z budową mięśni, ale białko jest również ważnym składnikiem dietetycznym w redukcji wagi. Jakie są najlepsze żródła białek dla efektywnej utraty masy ciała i ogólnej poprawy formy dowiesz się z tego artykułu.