Dostawa

Wybierz z szerokiej gamy dostaw zgodnie ze swoimi preferencjami.

  • Dostawa następnego dnia roboczego przy zamówieniu do godziny 13:30.

  • Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień powyżej 79 zł.

 

 

Dostawca

Czas dostawy

Możliwość śledzenia przesyłki

Cena dostawy

Cena dostawy dla zamówień
powyżej 79 zł

Inpost Kurier

1-2 dni robocze

tak

10.99 zł

0 zł

InPost Paczkomat® 24/7

1-2 dni robocze

tak

10.99 zł

0 zł

DHL Kurier

1-2 dni robocze

tak

12.99 zł

0 zł

 

Płatność

 

Czas realizacji płatności

Cena

Przelewy24 (m. in. BLIK, szybki przelew online)

natychmiast

0 zł

Płatność kartą płatniczą online, Google Pay, Apple Pay

natychmiast

0 zł

Tradycyjny przelew bankowy na konto GymBeam  

1-2 dni robocze

0 zł

Płatność gotówką/kartą przy odbiorze (za pobraniem)

natychmiast

3 zł

 
Przelewy24 -
szybka i wygodna metoda płatności pozwalająca na przeprowadzanie transakcji poprzez wszystkie urządzenia i przy użyciu wielu metod płatności np. BLIK oraz przelewy online z wiekszości banków. Certyfikaty takie jak Thawte, PCI DSS czy McAfee Secure są gwarancją niezawodności funkcjonowania serwisu.

Płatność kartą - możesz zapłacić za zamówienie kartą, która obsługuje płatności online. Obecnie akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, Maestro i MasterCard, można też płacić za pomocą Apple Pay lub Google Pay. Płatności obsługiwane są przez bramkę GP WebPay - Global Payments.

Płatność przelewem - tradycyjny przelew bankowy. Po dokonaniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie będą wyświetlone wszystkie dane niezbędne do dokonania płatności. Dodatkowo, na Twój adres e-mail prześlemy informacje niezbędne do dokonania płatności za pośrednictwem Twojego banku. Płatność musi zostać zaksięgowana na naszym koncie, aby zamówienie mogło być zrealizowane (zazwyczaj trwa to 1-3 dni robocze). Nieopłacone zamówienia zostaną anulowane po 7 dniach roboczych od ich złożenia.  

Płatność przy odbiorze (za probraniem) - płatność odbywa się gotówką lub kartą płatniczą u kuriera podczas odbioru przesyłki dostarczonej na wcześniej wskazany adres lub w paczkomacie za pomocą karty płatniczej. Koszt tej metody płatności wynosi 3 zł. 

 

Zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu produkt Państwu nie odpowiada, przyjmiemy jego zwrot, bezpłatnie w ciągu 30 dni kalendarzowych (produkt nie powinien nosić sladów użytkowania). Prosimy o dokonanie zwrotu za pomocą paczkomatów InPost, uzupełniając formularz pod linkiem https://szybkiezwroty.pl/. Poniżej instrukcja. Do przesyłki prosimy umieścić uzupełniony, następujący formularz (Kliknij tutaj!) oraz potwierdzenie zakupu, które umieszczone w było w Twojej przesyłce (w przypadku zgubienia prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta). Oba dokumenty należy odesłać wraz z zwracanymi produktami. Po zaakceptowaniu reklamacji, zwrot środków zrealizujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Produkty dodawane jako prezenty w akcjach promocyjnych nie podlegają procedurze zwrotów i reklamacji.

 

Proces zwrotu krok po kroku:

 

  1. Wejdź na stronę → https://szybkiezwroty.pl/.
  2. Kliknij w pole wyszukiwania i wpisz nazwę sklepu GymBeam. Następnie kliknij ZWRÓĆ TERAZ
  3. Wybierz rozmiar paczki, aby dostosować wielkość skrytki w paczkomacie.
  4. Uzupełnij poniższy formularz.
    - W polu “numer zamówienia” wpisz numer zamówienia ze sklepu GymBeam zaczynający się od 1700…. Znajduje się on na potwierdzeniu zakupu dołączonego do twojej przesyłki, w mailu z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub w historii zamówień na Twoim koncie.
    - Numer zwracanej paczki - jest to numer, który służy do śledzenia przesyłki od InPost, jeśli go nie możesz znaleźć to nic nie szkodzi, nie jest on wymagany.
  5. Zaznacz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem i kliknij “zwracam paczkę”.

 

Zapoznamy się z Twoim formularzem i odpowiemy na niego maksymalnie do 24h roboczych.
Wygenerowany kod zwrotu InPost jest ważny 14 dni.

 

 

Reklamacje 

Jeśli chcą Państwo zareklamować zamówienie, mają państwo do tego prawo w ciągu 2 lat.
W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres: [email protected]. W przesłanym mailu należy podać numer zamówienia, opis sytuacji oraz zdjęcia powodu reklamacji. Po zaakceptowaniu reklamacji, zwrot środków zrealizujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesylki.

 

 

Po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z naszym FAQ oraz regulaminem.