Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Często zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Państwa listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, aby uczynić Państwa zakupy na naszej stronie internetowej łatwiejszymi. Dzięki naszemu przewodnikowi znajdą Państwo wszystkie informacje w jednym miejscu .



 Wybór towarów

Rejestracja i proces składania zamówienia

Dostawa i płatność za towary

 Reklamacje i zwroty

Współpraca hurtowa

Wybór towarów 

Czy mogą Państwo pomóc mi w wyborze produktów?

Będziemy więcej niż szczęśliwi mogąc doradzić Państwu odnośnie wyboru suplementów żywieniowych, nowoczesnej żywności oraz innego asortymentu fitness, który oferujemy na naszej stronie. Wszystko co muszą Państwo zrobić, to skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta wysyłając e-maila na info@gymbeam.pl. Będziemy niezwykle usatysfakcjonowani, mogąc odpowiedzieć na wszystkie Państwa zapytania. Wiele informacji o produktach mogą Państwo znaleźć również na naszym firmowym blogu GymBeam.

Gdzie mogę uzyskać informacje na temat dostępności wyprzedanych produktów?

Będziemy szczęśliwi mogąc sprawdzić to dla Państwa. Odnośnie dostępności produktów, które są wyprzedane, prosimy kontaktować się z nami pod adresem info@gymbeam.pl.

Co to jest “cena regularna” określona dla produktów?

Regularna (normalna) cena odnosi się do średniej kwoty pieniędzy, za którą produkt może zostać zakupiony w innych e-sklepach. GymBeam gwarantuje Państwu wyłącznie najlepsze ceny.

Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarów?

Rozmiary odzieży są na ogół podawane w tabeli rozmiarów na końcu opisu produktu. Jeśli jednak nigdzie nie znaleźli Państwo potrzebnej informacji, prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta za pomocą poczty elektronicznej pod adresem info@gymbeam.pl.

Rejestracja i proces składania zamówienia

Czy muszę być zarejestrowany/-a podczas kupowania towarów?

Nie, nie muszą Państwo. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia i to wszystko. Jednakże, posiadanie zarejestrowanego konta jest atutem, dzięki któremu mogą Państwo monitorować status swojego zamówienia oraz czerpać inne korzyści z naszego programu lojalnościowego.

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Jedną z przyczyn może być wprowadzenie nieprawidłowego hasła, lub zarejestrowanie się za pomocą innego adresu email. Jeśli Państwo nie są w stanie zalogować się na swoje konto, prosimy kontaktować się z naszą obsługą klienta za pomocą poczty elektronicznej pod adresem info@gymbeam.pl.

Czy moje zamówienie jest zaakceptowane, jeśli nie otrzymałem/-łam maila potwierdzającego?

Po złożeniu zamówienia, powinni Państwo otrzymać maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Jeśli nie otrzymali Państwo takiego maila, prosimy sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli wciąż nie ma potwierdzenia przyjęcia zamówienia, oznacza to, że wystąpił jakiś błąd. W takim przypadku, prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta pod adresem e-mail info@gymbeam.pl.

Gdzie mogę sprawdzać status mojego zamówienia?

Można śledzić swoje zamówienie poprzez zalogowanie się na swoje konto na GymBeam.pl. Jeśli nie mają Państwo konta, prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta, która udzieli informacji dotyczących Państwa zamówienia.

W jaki sposób mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?

Zmian w zamówieniach może dokonywać wyłącznie nasza obsługa klienta. Dlatego, jeśli zamówione artykuły nie odpowiadają Państwu, prosimy pisać do nas na info@gymbeam.pl. To samo dotyczy odwołań. Jednakże, jeśli zamówienie jest już wysłane, nie można go zmienić.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Jeśli nie możesz złożyć zamówienia na stronie www.gymbeam.pl, zadzwoń pod numer 222 925 480, a chętnie pomożemy Ci zamówić produkty telefonicznie.

Dostawa i płatność za towary

Kiedy otrzymam paczkę?

Paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia u nas przez Państwa swojego zamówienia. Nasze zakontraktowane firmy przewozowe zapewniają dostarczenie Państwu zamówienia w ciągu 3-8 dni roboczych. Jednakże, nie jesteśmy w stanie zagwarantować wysyłki w ciągu 24 godzin podczas dni wolnych od pracy oraz wielkich wyprzedaży. Wysyłamy paczki najszybciej, jak to możliwe, a następnie firma przewozowa przejmuje odpowiedzialność za to, kiedy paczka zostanie dostarczona w okresie urlopowym, zależnie od swych możliwości przewozowych.

Czy zamówienia są dostarczane również w weekend?

Niektórzy przewoźnicy mogą dostarczyć Ci zamówienie w soboty. Aktualna lista przewoźników znajduje się w sekcji Płatność i wysyłka.

Jakie są opcje wysyłki i dostawy? Jaki jest koszt wysyłki?

Oferujemy możliwość dostawy kurierem oraz paczkomat. Przy obu opcjach dostawy możliwa jest płatność przy odbiorze (COD)

Czy wysyłacie również towary do krajów innych niż Polska?

Zamówienia utworzone na stronie www.gymbeam.pl są dostarczane wyłącznie na terenie Polski. Jeśli chcesz wysłać do innego kraju europejskiego, możesz złożyć zamówienie na następujących stronach:

Gdzie mogę śledzić moją przesyłkę?

Aby śledzić swoją przesyłkę, prosimy skontaktować się z naszą obsługą klienta drogą mailową na info@gymbeam.pl. W odpowiedzi, otrzymają Państwo e-maila informacyjnego z przypisanym Państwa przesyłce numerem śledzenia. Następnie mogą Państwo monitorować status swojej przesyłki bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika.

Jakie są opcje płatności?

Płatność kartą online - Mogą Państwo zapłacić za swe zamówienie kartą z możliwością płatności online. Jest to wygodny i bezpieczny sposób płatności bezgotówkowej. Aktualnie akceptujemy płatności kartami VISA, VISA Electron, Maestro oraz MasterCard.

Przelew bankowy - Mogą Państwo zapłacić za towary również za pośrednictwem bankowości internetowej. My wyślemy informacje potrzebne Państwu do dokonania elektronicznej płatności bankowej na Państwa adres e-mail. Płatności mogą Państwo dokonać w ciągu 3 dni od złożenia swojego zamówienia. Prosimy pamiętać o wpisaniu wszystkich niezbędnych danych, zwłaszcza numeru identyfikacyjnego płatności, gdyż w przeciwnym razie cały proces może ulec wydłużeniu. Towary wyślemy Państwu dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Nasz numer konta bankowego to: 20 1030 1508 0000 0008 1965 0000.

Tę oraz inne informacje mogą Państwo znaleźć w naszym dziale dotyczącym Dostawy i Płatności.

Reklamacje i zwroty

Kurier dostarczył paczkę z widocznym uszkodzeniem. Co powinienem zrobić?

Jeśli kurier dostarczy Państwu uszkodzoną paczkę, zalecamy, aby nie przyjmować takiej paczki lecz wypełnić protokół reklamacyjny i odesłać wraz z nią. Kurier poinformuje nas o uszkodzeniu, a my wyślemy Państwu ponownie nową, nienaruszoną paczkę.

W mojej przesyłce znajduje się uszkodzony produkt, brakuje produktu, albo znajduje się produkt, którego nie zamawiałem. Co powinienem zrobić?

Jeśli mają Państwo jakikolwiek problem ze swoim zamówieniem (uszkodzone towary, brakujący produkt, przesłane niewłaściwe towary), prosimy kontaktować się bez wahania i jak najszybciej z naszą obsługą klienta. Prosimy przesłać swój wniosek na info@gymbeam.pl z dołączonymi zdjęciami paczki i jej zawartości. Rozpatrzymy Państwa wniosek w przeciągu kilku godzin w dni robocze.

Chcę wymienić zakupione towary. Jak powinienem postąpić?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu produkt Państwu nie odpowiada, będziemy bardzo usatysfakcjonowani mogąc wymienić go bezpłatnie w ciągu 30 dni kalendarzowych. Prosimy wysłać swój wniosek o wymianę na info@gymbeam.pl lub zadzwonić do nas na 222 925 480. Wymieniamy towary w formie pakietu zamiennego. Oznacza to, iż konieczne jest zapakowanie towarów w ich oryginalne opakowanie, lub w taki sposób, że nie zostaną one uszkodzone podczas transportu zwrotnego. Następnie kurier dostarczy właściwą paczkę do miejsca Państwa zamieszkania, a Państwo dadzą mu paczkę, którą chcecie zwrócić. Wymiana powinna odbyć się w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przez nas Państwa wniosku i na adres wymieniony w Państwa zamówieniu. Prosimy nigdy nie wysyłać do nas towarów za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

Chcę zwrócić zakupiony artykuł. Jak powinienem postąpić?

Jeżeli życzą sobie Państwo zwrócić produkt, może on zostać zwrócony nieuszkodzony w ciągu 30 dni kalendarzowych. Prosimy odesłać go na adres: GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice, Slovakia. Prosimy dołączyć do paczki niniejszy formularz. Po otrzymaniu zwróconej paczki, przystąpimy do procedowania wypłaty rekompensaty finansowej.

Chcę zareklamować lub wymienić zakupione towary. Jak powinienem postąpić?

Jeśli chcieliby Państwo z jakiegokolwiek powodu zareklamować produkt, prosimy odesłać go do: GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice, Slovakia. Prosimy dołączyć niniejszy formularz do paczki. Prosimy upewnić się, że wszystkie informacje w formularzu są podane prawidłowo. Po otrzymaniu paczki, rozpatrzymy reklamację i zwrócimy pieniądze za towary. Po więcej informacji odnośnie możliwości i sposobów składania reklamacji prosimy sięgnąć do odpowiedniej sekcji w regulaminie sklepu.

Czy składając reklamację mogę zwrócić tylko część zamówienia ?

Oczywiście. Jeśli zamawiali Państwo więcej niż jeden artykuł w jednym zamówieniu, mogą Państwo bez problemów złożyć reklamację odnośnie tyko części zamówienia lub zwrócić tylko tę część zamówienia, której Państwo nie potrzebują.

Zamówiłem towary, lecz nie zostały one do mnie dostarczone. Jak mam postąpić?

Jeśli nie otrzymali Państwo swojego zamówienia w ciągu 8 dni roboczych od złożenia swojego zamówienia, prosimy kontaktować się z nami bez wahania na info@gymbeam.pl.

Współpraca hurtowa

W jaki sposób mogę z Państwem nawiązać współpracę hurtową?

GymBeam oferuje możliwość nawiązania współpracy hurtowej. Da to Państwu, jako naszemu partnerowi, kilka korzyści, między innymi obniżoną cenę zakupu. Więcej na temat zalet i możliwości współpracy hurtowej mogą Państwo znaleźć na naszej stronie w sekcji Dział sprzedaży hurtowej. Jeśli mają Państwo więcej pytań odnośnie współpracy hurtowej, mogą Państwo przesłać je do nas: info@gymbeam.pl